16 ноември, 2019

Графиките с рентгенови изображения предлагат невероятно реалистично изображение. Интерактивната графика, управлявана от графичните процесори, предлага скорост и инстантна реакция. Тези два фактора се обединяват в един от най-големите скокове в иновациите, от GPU CUDA през 2006 г. насам, съобщи изпълнителният директор на NVIDIA, Дженсън Хуанг.

По време на професионалната графична конференция SIGGRAPH във Ванкувър, Хуанг представи Turing, GPU архитектурата на NVIDIA от осмо поколение с рей трейсинг за графики в реално време. Той представи и първите графични процесори на Turing – NVIDIA Quadro RTX 8000, Quadro RTX 6000 и Quadro RTX 5000.

„Това фундаментално променя начина, по който ще бъде изработвана компютърната графика, то е стъпка към промяна в реализма“, каза Хуанг пред публика от над 1 200 графични професионалисти, събрани в лъскавия стъклен и стоманен Конгресен център във Ванкувър, който се намира на воден път, пресичан от круизни кораби и хидроплани.

Dell EMC, HP, Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, Fujitsu, Boxx и SuperMicro ще бъдат сред системните производители, които ще поддържат последното издание Quadro процесори. Трите нови графични процесора Quadro ще бъдат достъпни от четвъртото тримесечие.

Turing е резултат от повече от 10 000 инженерни години на усилия и разполага с нови RT сърцевини за ускоряване на проследяването на лъчите и нови Tensor Cores за AI инференции. За първи път те правят възможни проследяването на рентгенови лъчи в реално време.

За да помогне на дивелъпърите да се възползват бързо и пълноценно от възможностите на Turing, NVIDIA подобри платформата си за разработка на RTX с нови SDK за проследяване и симулиране на AI, за да ускори възможностите за ключови графични приложения, насочени към милиони дизайнери, художници и учени.

„Сега имаме съвсем нов софтуерен стек за компютърни графики, които обединяват растерни и лъчеви проследявания, изчисления и AI“, каза Хуанг.

Специализираните процесори за проследяване на процесите на Turing – наречени RT Cores – ускоряват изчисленията за скоростта на светлината и звукът в 3D среда. Turing ускорява операциите за проследяване на лъченията в реално време с 25 пъти спрямо предишното поколение Pascal. Той може да се използва за рендиране на финалните кадри за филмови ефекти 30 пъти по-висока скорост от тази на CPU.

Хуанг описа и нов технологичен стек с deep learning, който позволява на дивелъпърите да интегрират ускорени, подобрени графики, фотографски изображения и видео обработка в приложения с предварително обучени мрежи.

Той се върна назад във времето и разказа историята за това докъде са стигнали визуалните ефекти в своето развитие и използването на Cornell Box – 3D кутия, в която са показвани различни обекти. Хуанг обясни, че Turing използва проследяване на лъчи, за да достави сложни ефекти – разсеяно отражение и пречупване и зашеметяващ фотореализъм. Освен това той представи видео с концептуална кола Porsche – осветена от светлини шаващи по вълнообразни криви – като начин за отбелязване на 70-годишнината на автомобила. И въпреки че фотореализмът изглежда досущ като филм, той е изцяло генериран на GPU на Turing, изпълняващ Unreal Engine на Epic Games.

Източник: blogs.nvidia

 

Тагове: , , , , , , , ,