21 май, 2019

Футболните клубове Арсенал, Ливърпул и Манчестър Сити ще изпитат невероятно изживяване на стадионите Емирейтс, Анфийлс и Етихад, благодарение на Intel® True View. Сега феновете им по света могат да се насладят на най-големите моменти от мача от всеки ъгъл, независимо дали гледат предаването на живо от Right Holders’ или преживяват действието след края на мача от официалния уебсайт, приложение или социални мрежи на любимите си клубове.

Intel True View пресъздава действието на терена от идеална автентична гледна точка на играча, използвайки несравнимата възможност за обработка на данни на Intel и всичко това – за да предостави усещане на феновете.

От 10 март водещата технология на Intel ще привлече феновете възможно най-близо до действието, започвайки с най-емблематичните футболни клубове в света. Феновете на спорта ще бъдат въвлечени по отношение на тактиката на терените толкова, колкото и по отношение на отбелязаните голове. Това ще се случи благодарение на:

  • Няколко ъгъла за наблюдение на играта: Водещият видеопроцессор Intel Sport създава вълнуващи 360-градусови повторения на важните мигове от всеки възможен ъгъл, като използва 38 камери с 5K ултрависока резолюция.
  • Лазерна стена: Виртуално поле, което дава чиста картина на наблюдателите за разположението на играчите по терена
  • Бъди на терена: Intel True View стопира времето на момент в мача, който дава възможност на наблюдателя да види терена от очите на играча. Това дава възможност на презентаторите и експертите да споделят ново ниво на поглед върху тактиките и решенията, взети от играчите, осигурявайки изцяло нова перспектива за феновете.

Как работи Intel True View? Процесът започва с обемно видео, базирано на техниката на заснемане и рендиране на Intel True View. С помощта на метода за обемно записване, кадри се записват от 38 5K ултрависоки камери, които включват височина, ширина и дълбочина на данните, за да се получат воксели (пиксели с обем). След като се заснеме съдържанието, значителна част от данните се обработват със сървъри, задвижвани от процесори Intel® Core ™ i7 и Intel® Xeon®. След това софтуерът пресъздава всички гледни точки на напълно обемна 3D човешка фигура или обект. Тази информация превръща виртуалната среда в грандиозна, мулти-перспективна 3D визуализация, позволяваща на потребителите да изпитат заснета сцена от всякакъв ъгъл и перспектива.

Източник: Intel

Тагове: , , , , , , ,