10 април, 2020

Разработката на игри изисква много комплекси умения и технологии. Резултатите от анкетата представят детайли за добрия старт в гейминг индустрията. Unity печели със 76% спрямо Unreal, но има няколко фактора, които трябва да се разгледат. Според българската гейминг общност е трудно да се намерят хората, които използват Unreal. Но въпреки това Стефан Ставрев от TriSoft коментира приложението на двете технологии:

Налага се да ползвам и двата, за различни проекти. Unreal ми е повече на сърце, защото рендърингът е по-реалистичен от този на Unity. За по-посредствени и леки задачи – Unity, но за сериозна работа – Unreal.

Представен по този начин Unity печели, заради лекотата, с която се използва, особено когато се говори проекти с по-малко детайли и визии. Николай Любомиров от Accedia допълни, че общността на Unity е много по-развита, което го прави достъпен и проблемите се решават по-бързо.

Зависи от проекта, но в повечето случаи Unity, тъй като е подходящ за игри of all tier. Общността му е много развита и почти всичко идва out of the box. За 2D игрички е екстра, а и 3D-то с достатъчно post-processing и добре написани шейдъри ще е резачка. Unity предоставя удобството да се пише на C# и в същото време и производителността не е проблем, заради вградената IL2CPP система. Unreal би бил по-подходящ за Triple-A blockbuster игри, задвижвани от големи екипи.

 

Тагове: , , ,