1 юни, 2020

Шумът около Capcom и Resident Evil е доста голям в момента, особено когато силата на meme и разпространението на fake news в началото на годината, че “лаборатория в Шанхай е причината за предстоящ зомби апокалипсис”. Невярната информация достигна до доста хора, понеже шанхайска биотехнологична компания, която според слуховете се намира в Ухан, има идентично лого с това на Umrella Corp. – организацията виновна за зомбитата във видео играта Resident Evil.

Всички тези слухове и фалшиви новини по никакъв начин не помогнаха Capcom, но компанията се фокусира изцяло забързването на процесите за създаване на игри с новия им енджин. RE Engine включва разнообразие от нови графични и рендерни техники като Subsurface Scatters (шейдър метод, използван за създаване на високо реалистична човешка кожа), динамични сенки, FXAA+TAA, кеш на сянка, освен това техниките за изобразяване включват способността за извеждане на 4K резолюция, HDR, VR специфичен режим, наред с други техники за подобряване на визуализацията на играта.

От друга страна, RE Engine дава възможност на разработчиците да имат фотореалистично изобразяване и реалистично засенчване. Героите, дрехите и предметите се сканират чрез 3D фотосесия. Според годишния доклад на Capcom за 2018 г. най-новата технология за лице, разработена от сръбската компания, наречена 3Lateral, е използвана за израженията на героите.

 

“RE” не идва от едно от най-популярните поредици Resident Evil, а означава “Reach for the Moon”, какво е и логото на енджина. Досега са направени 5 игри с него и има слухове, че шестата готова игра е Resident Evil Village (Resident Evil 8), а скоро започват работа по римейк на Resident Evil 4.